week 3 stage München

26 mei 2017

Ik zit nu in de derde week van de stage en heb deze week voor het laatst beneden op de werkvloer gewerkt. Volgende week kan ik starten bij Frugee. Over het bedrijf Frugee heb ik in mijn vorige reisverhaal al meer verteld. Deze week heb ik zelfstandig bestellingen gemaakt. Verder ben ik met iemand van het bedrijf gaan flyeren in Dachau dat ligt in de buurt van München. Het bedrijf is nog bezig met uitbreiden binnen München hebben ze al een heel aantal klanten wat ook nog uitgebreid moet worden. Alleen buiten München hebben ze te weinig klanten, vandaar dat we langs bedrijven gingen om te flyeren. Bij sommige potentiële goede klanten zijn we naar binnen gegaan om meer te vertellen over het bedrijf en het te promoten. Dus hoop dat er komende weken veel nieuwe klanten gaan bellen dan heb ik mijn werk goed gedaan. Wat ik verder op de werkvloer doe is bestellingen maken voor de klanten en met palletwagens de spullen op de goede plek zetten. voor de rest zorg ik ervoor dat de groenten en fruit gereed staan om te pakken voor de werknemers die ook bestellingen moeten maken. Ik ben ook nog naar een bbq geweest van een paar jongens van het bedrijf. Dat was erg gezellig. Voor de rest ben ik nog uit eten gegaan in ik ben in het weekend nog uitgegaan en heb ook nog gerelaxt in de lounge.

1. Christian Bauhaus:
    8 juni 2017
    Hallo Nick en Max,

leuk om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben in mijn heimatland. Ik hoop dat jullie ook veel van de omgeving gaan verkennen...heel veel meren en dan de alpen...een geweldig gebied van Duitsland.

Weiterhin viel Spass!!
  2. Frans:
    12 juni 2017
    Hoi Nick, niet verkeerd wat je daar mag doen. Ben benieuwd of je respons krijgt de komende tijd op je flyers. Nog veel plezier daar. Zijn er nog leuke foto's te maken?