week 6 stage München

11 juli 2017

Deze week had ik eerder weekend, omdat ik op zondag samen met Max de touren weer moest aansturen/klaarmaken. We waren om 10 uur al op het bedrijf om alle spullen klaar te zetten etc. De vrouwen zouden om twee uur komen om de fruitmanden te maken. Uiteindelijk kwamen de vrouwen pas om 4 uur aan. De vrouwen komen van een uitzendbureau en dit is niet de eerste keer dat ze te laat zijn. Alleen deze keer is het wel heel erg. We hadden Florian gebeld en die had overlegd met de Christoph Buchner. Ze hebben ervoor gezorgd dat het in het vervolg niet meer gaat gebeuren anders zoeken ze een ander uitzendbureau. Er was dat weekend ook een vriend bij ons langsgekomen. Die heeft zelfs nog meegeholpen, zodat we eerder klaar waren. We waren uiteindelijk pas om 8 uur klaar in de avond. Verder was het een leuke week. Ik heb nog geen tijd gehad voor de schoolopdrachten jammer genoeg, want het is erg druk. Ik weet niet hoe ze dat normaal allemaal regelen als wij er niet zijn. Het is tenminste leuk werk wat ik mag doen dus dat maakt het niet erg.