stage München week 8

12 juli 2017

Dit is de laatste week en een erg drukke week. Er moesten veel bestellingen worden klaargemaakt. Op donderdag ben ik wezen flyeren in Dachau. Op dit moment heeft Frugee daar maar een klant zitten en dat is niet de moeite om daar helemaal heen te rijden voor een klant. Dus wij moesten ervoor zorgen dat er meer klanten binnengehaald zouden worden. Dat is gelukt! De middag toen we terug kwamen op het bedrijf zeiden de jongens van Frugee dat er al vijf klanten hadden gebeld in zo een korte tijd. Ze waren er erg blij mee. Nu heeft het dus wel zin om naar Dachau te rijden, omdat ze nu wel genoeg klanten hebben. Ik hoop dat er nog meer nieuwe klanten gaan bellen. Als afscheid hebben we de jongens een bedankje gegeven voor alle tijd en moeite die ze in ons hebben gestoken. Ze zeiden dat ze erg tevreden over ons waren en veel aan ons hebben gehad. Ze hebben ons aangeboden om in de toekomst nog een keer terug te komen om werk te doen als we dat zouden willen. Dan zouden we ook gewoon betaald krijgen. Op vrijdag heb ik papieren gesorteerd en de facturen voor de klanten klaar gemaakt. Dit was mijn stage. Het was een erg leuke en leerzame periode.